Een content coach naast je

Ontdek de verschillende manieren om content coaching te volgen bij De Contentfabriek!

Je kent al wel iets van online zichtbaarheid

Maar je loopt vast in de uitvoering. 😄 No worries, wij komen naast je staan als klankbord, sparringpartner en vooral: prioriteitsbepaler. Op basis van de doelen die jij hebt, helpen wij met de volgende stappen te bepalen in jouw contentstrategie. En dit op verschillende manieren! 👇🏽

Co-workdag

Een hele dag in gezelschap van max. 3 andere ondernemers werk je samen met ons aan je content.

 

Jij bepaalt je focus, wij ondersteunen, kijken na, geven tips,.. Kortom: jij bepaalt, wij begeleiden!

 

Steeds in ons kantoor op Linkeroever.

 

Volgende co-workdagen: 
10/09 – VOLZET
17/10 – Nog 2 plaatsen
19/11 – Nog 2 plaatsen

Jouw investering:

€299 excl. BTW
(KMO portefeuille mogelijk)

Online groepstraject

Onze online cursus in een traject van 12 weken gegoten, met intensieve begeleiding!

 

  • Toegang tot de online leeromgeving
  • Bouw je Contentfabriek werkboek thuis opgestuurd
  • Exclusieve toegang tot de Content Club, waarin we:
  • Wekelijkse content co-write sessies van 2u houden (live, online)
  • Onbeperkt content voor je nakijken en feedback geven
 
 Volgende ronde: start oktober!
Max. 10 deelnemers

Jouw investering:

€750 excl. BTW

1-1 Content strategietraject

Transformeer je online zichtbaarheid op 3 maanden tijd. 

Intensief 1-1 begeleidingstraject waarin we volgens de stappen van ons Contentfabriek-Framework jouw contentstrategie op maat neerzetten.

Inclusief 3x 1-1 offline meetings, onbeperkt Whatsapp support, onbeperkt content insturen en digitale opvolging.


Ruimte om 2 trajecten per maand op te starten, en alles begint bij een kennismakingsgesprek!
 

Ben je nog niet helemaal zeker welk traject het beste bij jouw past?

Boek dan je gratis kennismakingsgesprek en we bekijken samen hoe we jouw kunnen ondersteunen.

Het Contentfabriek Framework

Mag ik je voorstellen aan mijn levenswerk: het Contentfabriek Framework! Dit model is de basis voor jouw content marketingstrategie en het model vanwaar we altijd vertrekken. Een contentfabriek wordt opgebouwd in zeven fases:

Hier gaan inzoomen op wie jij bent en waar je bedrijf voor staat. Wat is je missie, wat zijn je waarden,… Dat moeten we helder krijgen vooraleer je kan beginnen communiceren naar toekomstige klanten.

En wie zijn die toekomstige klanten? Wie is jouw ideale klant? Voor welk probleem heb jij een oplossing en waar zijn ze aanwezig? Hoe leer je dezelfde taal spreken?

Wat is jouw domein van expertise? Waar kan jij je publiek iets over bijleren? Welke thema’s en onderwerpen zijn belangrijk voor je klanten en je zaak? Je ontdek verschillende brainstormtechnieken waarmee jij in no time content bedenkt.

Waar ga je die content delen? Waar zit je publiek? En in welke fase van de customer journey bevinden ze zich?

Hier komt alles samen in een overzichtelijke content planning. In één oogopslag een zicht over het volledige jaar en nadien onderverdeeld per maand. Handig, overzichtelijk en makkelijk werkbaar!

Here comes the fun part: content creëren! Hoe schrijf je een goede blog? Waar moet je op letten bij social media posts? Hoe maak je een krachtige nieuwsbrief?

Meten = weten = optimaliseren! Welke cijfers zijn belangrijk? Hoe vergroot je je publiek op de verschillende kanalen?