Academy

Draai jij liefst zelf aan de knoppen? Heb je graag de touwtjes zelf in handen? Maar heb je geen flauw idee hoe je eraan moet beginnen wanneer het aankomt op content? Geen nood, speciaal voor jou hebben we De Contentfabriek Academy in het leven geroepen!

Bouw je eigen contentfabriek

Het Contentfabriek framework vormt de basis van hoe wij content marketing strategieën opzetten en uitrollen voor onze klanten. En dankzij het werkboek kan jij daar nu thuis helemaal zelf mee aan de slag! 

 

Dit is het meest complete naslagwerk voor het uitbouwen en opzetten van jouw content marketing strategie.

 

In 7 fases bouw jij stap voor stap je eigen contentfabriek die staat als een huis. Je leert hoe je content inzet voor de groei van je bedrijf én hoe je zorgt voor een strategie die vooral past bij jou en je ideale klant.

 

Gedaan met losse flodders, op naar een doordachte online zichtbaarheid én nieuwe klanten!

Mini-training: Een content planning in 7 dagen

Post jij wanneer je inspiratie hebt? Staat ‘blog schrijven’ op je to-dolijstje maar geraakt het nooit afgevinkt? Je stuurde wel eens een nieuwsbrief, maar bent na eentje alweer gestopt. Herkenbaar? Say no more.

 

Wat jij nodig hebt is een content planning. Zo eentje waardoor je elke maand weet waarover je kan posten op social media, wat het onderwerp van je volgende blog zal worden en welke nieuwtjes er mee in de maandelijkse nieuwsbrief kunnen.

 

Zo’n content planning geeft rust, de inspiratie stroomt en het beste van al? Alle content die jij creëert, draagt bij aan de groei van je bedrijf. Gedaan met losse flodders waarmee je nooit je ideale klant raakt. Tijd voor gerichte content die doet wat het moet doen: de relatie met je toekomstige klant opbouwen.

Online cursus: Nooit meer zonder content

Content is en blijft belangrijker dan ooit om je bedrijf te laten groeien. Het is niet langer genoeg om gewoon ‘online’ aanwezig te zijn en af en toe eens een tip online te zwieren. Als jij van je bedrijf een succes wil maken, waarbij klanten moeiteloos de weg naar jou vinden, dan heb je steengoeie content nodig.

 

Maar hoe begin je daar nu aan? Wat zet je wel en niet online? En wat met mama/papa/dochter/neef/… die – kritisch – meekijken en commentaar hebben?

 

En hoe breng je je boodschap zodat je toekomstige klant er ook iets van snapt, en voelt dat jij de juiste bent om hem/haar bij zijn uitdaging of probleem te helpen? 

 

Dit, en nog oh zo veel meer, kan je binnenkort ontdekken in onze gloednieuwe online cursus ‘Nooit meer zonder content’.